Blogia
0624-arcangel

Film The Bold, the Corrupt, and the Beautiful Mojo 1280p Full Movie Online Gratis 123movies

The Bold, the Corrupt, and the Beautiful Ya-che Yang

 

 

Info Madame Tang samlar och förmedlar mellan regeringen och de privata företagen för fördelarna med hennes hela kvinnliga familj. Ett fall går inte enligt planen, och en hel familj nära Madame Tang blir offer för ett grymt mord. Ambition, lust och lust förändras ibland Tangs relationer med sin egen familj för alltid Ya-che Yang 112 min genre Mystery Utgivningsdatum 2017 tomatometer 7,7 / 10. Film den djärva den korrupta och den vackra kvinnan.

http://knawnilssosung.mihanblog.com/post/9 Movie The Bold, The Corrupt, och den vackra röra. Film den djärva det korrupta och det vackra sättet.

 

Jag är rädd att den här filmen är för Kina, för post-Japan Tawanese, för sann för de avlägsna dolda samhällena som inte ersätts av det moderna samhället (vilket är uppriktigt västligt.
Det ser absurt ut, men för sant. Kan inte säga att vi har tur eller otur att leva enligt den internationella standarden nu.
När jag tittar på det, känner jag mig både välbekant och konstigt, ja vi kommer att förlora mycket kinesiskt stilschema (och bond) bra? dålig? Kan inte säga.
Så, den typiska "Jag gör detta för din skull" dök upp igen! hur många kinesiska familjer använder detta för att döda sina barn

Film den djärva korrupta och de vackra kvinnorna.

0 comentarios